Regulamin
Regulamin obowiązujący do dnia 14.03.2025>>
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.UNIFORMIX.PL
z dn. 15.03.2025 r.
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca ze Sprzedawcą umowę na odległość lub na której rzecz mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.
2. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. Nr 2024 poz.1061 z późn. zm.).
4. Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego Uniformix Marcin Błędowski spółka komandytowo-akcyjna.
5. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.uniformix.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia, prowadzony przez UNIFORMIX MARCIN BŁĘDOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Bażanowicach.
6. Sprzedawca – UNIFORMIX MARCIN BŁĘDOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Bażanowicach, ul. Cieszyńska 52, 43-440 Bażanowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, Wydział VIII Gospodarczy pod numerem KRS: 0000966042, NIP: 5482743267, REGON: 521756677, o kapitale zakładowym: 50.000,00 zł.
7. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, w celu jego sprzedaży.
8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, zawarta pomiędzy Uniformix Marcin Błędowski spółka komandytowo-akcyjna a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
9. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1796 z późn. zm.).
10. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. Nr 2024, poz. 1513 z późn. zm.).
11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem https://www.uniformix.pl/.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego,
- zasady zawierania Umów Sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
4. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://www.uniformix.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
7. Wszystkie pliki, teksty zdjęcia lub elementy graficzne znajdujące się na stronie www.uniformix.pl nie mogą być wykorzystywane przez Klienta w jakikolwiek sposób bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
8. Akceptując regulamin akceptują Państwo Politykę prywatności firmy znajdującą się na stronie https://www.uniformix.pl/Polityka-prywatnosci-cterms-pol-19.html
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1. Rejestracja w ramach Sklepu Internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć Zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu Internetowego,
- dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy,
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową https://www.uniformix.pl/ i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
Zamówienia można składać również za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@uniformix.pl lub telefonicznie 334869135. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pn-czw 9:00-15:30, pt 9:00-14:30.
Zamówienia przez stronę https://www.uniformix.pl/ można składać 24 h/dobę 7 dni w tygodniu.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych Towarów lub Usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
6. Informacje o Towarach podane za pośrednictwem Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem.
Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
Klient nie może zmieniać zamówienia, które jest już realizowane.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
8. Punkty lojalnościowe:
-Program lojalnościowy jest aktywny do dnia 14.04.2025. Do tego czasu Klientowi przysługuję prawo wykorzystania punktów lojalnościowych. Po upływie tego terminu niewykorzystane punkty tracą ważność.
-Każdy użytkownik posiadający konto w sklepie uniformix.pl, dokonując zakupu produktów objętych programem lojalnościowym, otrzymuje punkty lojalnościowe.
-Punkty można wymieniać na Towary objęte programem lojalnościowym.
-Aby wymienić punkty na Towar, należy posiadać pełną ilość punktów niezbędną do zakupu danego produktu.
- W Zamówieniu, w którym wybierane są Towary za punkty, musi znajdować się minimum jeden produkt, za który Klient uiści opłatę.
9. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie, potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów oraz Faktury VAT następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia.
10. Jedno konto klienta = jedne dane do faktury/paragonu.
-Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zmiany danych na dokumentach sprzedaży w momencie, kiedy Klient sam zmodyfikuje dane do faktury/paragonu po złożeniu Zamówienia na Koncie, które posiada niezrealizowane Zamówienia.
11. Wyprzedaż:
- Podczas trwania wyprzedaży/promocji jedynymi dostępnymi formami płatności są płatność PayU oraz płatność za pobraniem u kuriera, nie ma możliwości opłacania Zamówień przelewem tradycyjnym,
- Wyprzedaże/promocje nie dotyczą hurtowników,
- Podczas trwania wyprzedaży/promocji nie ma możliwości wystawiania kilku faktur do jednego Zamówienia. Jedno Zamówienie = jedna faktura,
- W czasie trwania wyprzedaży/promocji odbiory osobiste w sklepach stacjonarnych nie będą realizowane,
- Podczas trwania wyprzedaży kwota, od jakiej wysyłka jest darmowa może być inna, niż standardowy koszt przesyłki - kwota, od której wysyłane jest Zamówienie bez kosztów przesyłki wyświetlana jest podczas składania Zamówienia,
-Podczas trwania wyprzedaży/promocji nie ma możliwości łączenia Zamówień.
V. Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do poszczególnych krajów. Lista znajduję się pod adresem: https://www.uniformix.pl/Dostawa-i-platnosci-chelp-pol-11.html. Dla krajów niewyszczególnionych w tabeli koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej,
- Firmy kurierskiej,
- Paczkomatów.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w naszych sklepach:
- ul. Cieszyńska 52, 43-440 Bażanowice,
- ul. Grzegórzecka 13, 30-530 Kraków,
- ul. Kochanowskiego 13, 40-035 Katowice,
- ul. Zielona 3, 90-414 Łódź,
- ul. Niemcewicza 17, 02-306 Warszawa,
- ul. Wyspiańskiego 22, 60-750 Poznań,
- ul. Traugutta 139, 50-419 Wrocław.
Zamówienia z odbiorem osobistym można odebrać w ciągu 30 dni w sklepie stacjonarnym.
Koszty dostawy znajdują się pod adresem: https://www.uniformix.pl/Dostawa-i-platnosci-chelp-pol-11.html. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
Przy zamówieniach detalicznych obowiązuje darmowa dostawa kurierem Orlen Paczka po przekroczeniu wartości Zamówienia o kwocie 250 zł brutto.
3. Termin realizacji dostawy wynosi do 2 dni roboczych i liczy się od momentu wysyłki Towaru. Termin realizacji Zamówienia może się wydłużyć podczas trwania promocji oraz inwentaryzacji.
4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla przysługujących Klientowi ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
VI. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- tradycyjnym przelewem,
- za pobraniem,
- płatnością w systemie PayU.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
Wszystkie informacje odnośnie zwrotów można znaleźć pod poniższymi adresami:
https://www.uniformix.pl/Zwroty-dla-przedsiebiorcow-cterms-pol-39.html
https://www.uniformix.pl/ZWROTY-Prawo-konsumenta-do-odstapienia-od-umowy-cabout-pol-15.html
Zwracając produkty Klient oświadcza, iż Towar nie był użytkowany w sposób inny niż, konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, oraz że nie nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy i nadaje się ona do ponownej Sprzedaży bez konieczności obniżenia jej ceny sprzedaży.
Klient może skorzystać z opcji zwrotu online logując się na swojego konto w Sklepie Internetowym i dodając zwrot - wygenerowany kod umożliwia zwrot w Paczkomacie InPost. Koszt zwrotu w wysokości 10,32 zł ponosi Klient.
Zamówienia zakupione przez Sklep Internetowy można zostawić w jednym ze sklepów stacjonarnych, obsługa sklepu odeśle towar do sklepu wysyłkowego, skąd realizowany jest zwrot na konto.
Proces wymiany odbywa się na zasadzie zwrotu i nowego zamówienia po aktualnych cenach.
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje można składać:
- na piśmie na adres: UNIFORMIX-MAGAZYN, ul. Londzina 106/41, 43-382 Bielsko-Biała.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona.krop@uniformix.pl.
- lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.
W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile Sprzedawca uzna to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Towar pod wskazany adres pocztowy: UNIFORMIX-MAGAZYN, ul. Londzina 106/41, 43-382 Bielsko-Biała.
W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep Internetowy. Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:
Kupujący niebędący jednocześnie Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, Towar uznaje się za przyjęty bez wad. Powyższe nie obowiązuje w przypadku, gdy Sprzedawca wiedział o istnieniu wady i celowo zataił tą informację przed Klientem. Reklamacje można składać pisemnie na adres Sklepu oraz drogą elektroniczną.
IX. Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży Towarów w Sklepie
Sprzedawca jest producentem niektórych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Towarów Sprzedawca udziela dodatkowo gwarancji na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej dołączanej do Towarów.
W odniesieniu do Towarów, których producentem nie jest Sprzedawca, producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta niezależnie od odpowiedzialności Sprzedawcy. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie odpowiedzialnością Sprzedawcy na podstawie ustawowych przepisów o rękojmi za wady. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient zobowiązuje się powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: paulina.tumin@uniformix.pl
2. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego należy wskazać rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
3. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
XI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca informuje, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( t.j. Dz.U. Nr 2024 poz. 312 z późn. zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( t.j. Dz.U. Nr 2024 poz. 312 z późn. zm.).
2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
XII. Postanowienia końcowe
1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
XIII. INFORMACJE OGÓLNE
Administratorem gromadzonych danych osobowych i eksploatacyjnych jest UNIFORMIX MARCIN BŁĘDOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Bażanowicach, ul. Cieszyńska 52, 43-440 Bażanowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, Wydział VIII Gospodarczy pod numerem KRS: 0000966042, NIP: 5482743267, REGON: 521756677, o kapitale zakładowym: 50.000,00 zł
Zasady ochrony danych osobowych i eksploatacyjnych oraz ich przetwarzania obowiązujące w sklepie Znajdują się w polityce prywatności.
Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności.
Sprzedawca może zmienić postanowienia Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, a także zmiany funkcjonalności.
O każdej zmianie Klienci zostaną poinformowani z 14-dniowym wyprzedzeniem.
Klientom przysługuje prawo do rozwiązania umowy, jeśli nie zgadzają się ze zmianami.
Archiwalne wersje regulaminu:
[link]
Archiwalne wersje regulaminu:
[link]